Email
Facebook
Bericht ons

Amsterdam – Renault lanceert een actie waarmee Nederlanders in hun eigen huis toch een beetje op reis kunnen. Op Raamreis om precies te zijn. Juist in de meivakantie pakken mensen vaak de auto om erop uit te trekken, een dagje weg of op autovakantie. Om hen in deze tijd een hart onder de riem te steken ontwikkelde Publicis Groupe deze actie voor Renaultrijders.
 

De actie is een oproep om met het hele gezin een reis in elkaar te knutselen en op het raam te plakken. Alles mag. Of het nu met de caravan op een strand in Zuid-Frankrijk is, met een raket naar de maan of naar prinsessenland met kastelen en draken. Niets is te gek. Renault stelt hier diverse doodles voor beschikbaar via renault.nl/raamreis.
 

Renault brengt de actie onder de aandacht van ruim 300.000 huishoudens via een EDM en social media. Hoe enthousiaster deze Renaultrijders hun raamreis delen via hun eigen netwerk, hoe groter de actie wordt onder het Nederlandse publiek. De actie is voor iedereen toegankelijk. Op deze manier brengt Renault het vakantiegevoel naar de woonwijken van Nederland. De drie mooiste Raamreizen beloont Renault met een dagje pretpark met het hele gezin, zodra dat weer is toegestaan.
 

“Het zijn ongewone tijden waardoor veel leuke dingen die iedereen heeft gepland tijdelijk niet kunnen doorgaan. Met deze sympathieke actie hopen we onze rijders toch een leuke tijd met hun familie te bezorgen. Niet alleen door te kleuren en plakken, maar vooral ook om de fantasie van kinderen tot leven te brengen”, aldus Hubert Frederix, Head of Marketing Communication bij Renault Nederland.

Katelijn van Lieshout, Business Director bij Publicis Groupe: “Wij zijn continu bezig om klanten te helpen om relevant te zijn voor hun doelgroepen. In een tijd als deze is het belangrijk dat organisaties hun menselijke kant laten zien. Juist nu kun je bouwen aan merkloyaliteit en engagement. Deze actie van Renault is daar een mooi voorbeeld van omdat het sympathiek is en niet business gedreven. We hebben dit met veel plezier ontwikkeld en zijn daarmee zelf op droomreis gegaan, want hoe mooi zou het zijn als de Nederlandse woonwijken gekleurd worden met vakantiedromen?”
 
Hoe kan je meedoen?
 

  • Ga naar renault.nl/raamreis en download de Raamreis doodles
  • Knutsel, knip, kleur en plak jouw raamreis
  • Maak een foto en deel deze via social media met de #Raamreis en tag @Renault_NL hierin.
  • In juni worden de winnaars bekend gemaakt
  • Drie gezinnen kunnen zodra de pretparken weer open zijn weer lekker op reis
  • Copyright © 2024 RTL Autowereld. All rights reserved


    Privacy Statement  |  Cookie instellingen


    studio29elf